dinsdag 16 januari 2018

Pom pom pom..


Na alle berichtjes over de ingewikkelde dingen van het
leven dacht ik dat het misschien tijd was voor een
klein vrolijk luchtigheidje, zoals een pompon..
Of meerdere natuurlijk want je maakt ze zo deze van
restjes vilt, en mocht je geen restjes hebben, dan kan je 
altijd nog wat velletjes, heet dat zo? of stukjes kopen.
Als je geluk hebt is er misschien op de markt in de plaats
waar je woon wel zo'n ouderwets gezellige fournituren kraam.
Hier in Noord op de markt niet, heel jammer, maar ach..

Deze komt uit mijn boek Lov-ing Wool, maar omdat lang
niet iedereen dat heeft, dacht ik dat het misschien 
leuk was om het hier te plaatsen..

Ik wens je een fijne dag, wat een guur, donker en winderig
weer, perfect om wat te knutselen aan de keukentafel.

-X-

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk om ook de restjes vilt zo te verwerken. En met dit berichtje raken vast meer mensen nieuwsgierig naar de inhoud van jouw leuke boeken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik nou een la met restjes vilt hebben waar ik nog geen bestemming voor had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is inderdaad een leuk idee voor restjes vilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had echt zo nood aan een portie luchtigheid ! Superbedankt !

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)