donderdag 17 april 2014

Count en type


Op het moment kan ik moeilijk beweren
dat mijn dagen kleurrijk en vol avonturen zijn...
Ik tel en ik typ, 
dat is het wel zo ongeveer op het moment..
Omdat ik op geen enkele manier,
echt op Geen enkele manier meer in de chaos
waarin ik zat tijdens het maken 
van mijn vorige boek
(misschien zei ik er niet zoveel over op mijn blog,
maar ohoh )
heb ik deze keer een strakke planning..


En omdat ik deze week in mijn
werkbeschrijvingen-tellen-en-typen-week zit,
volgens mijn eigen schema, is dat wat ik doe
(ik zal binnenkort eens een blogberichtje maken
over het Één ding tegelijk doen,
voor mij werkt het fantastisch...)
Dus ik tel en ik typ,
af en toe neem ik eens een gezond drankje,
wat er niet echt lekker uitziet 
maar het wel was
(bovendien zou je erg veel energie van krijgen,
dat effect hebt ik nog niet ervaren,
maar het idee is fijn)


Om de saaiheid van de type-en-tel dagen
wat op te fleuren, 
heb ik Vrolijke muziekjes aan staan,
zoals deze van Passenger.
Ik hoop morgen klaar te zijn,
dan volgen er waarschijnlijk nog vele correcties,
door de redacteur,
en moet ik nog wat herstelwerkzaamheden doen,
maar dat is van later zorg..


Oja, dit vind ik zelf nogal grappig,
ik kreeg de vraag of ik voor een boek 
(Style your phone) een telefoon hoesje
wilde borduren...en het patroon uittekenen
dat wilde ik wel..
Maar toen ik er mee bezig was..
het viel niet mee, zacht gezegd,
dus ik stuurde het op met de mededeling,
je hoeft het niet te gebruiken hoor,
ik ben Echt geen borduurster..
En zie...het staat in de Mollie Makes..
(ik moet er zelf een beetje om lachen)

Ik type en tel voort,
en ik wens je een Mooie dag
-X-

6 opmerkingen:

  1. hihihi wat grappig van dat telefoonhoesje! Fijne dag! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet hem op nog 1 dagje tel en typ. En ik ben aan de berkensap-aftapdrank . Niet zelf gedaan hoor maar gekocht. Zou heel goed zijn in het voorjaar om wat extra energie te krijgen. Het was niet goedkoop maar ik heb het idee dat het helpt..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spinazie? kikkers? zet 'm op (wat weet ik niet, maar toch..)! Dank je wel voor je echtheid..
    Liefs, Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid
    Fijn dat je lekker opschiet met je boek.
    Tijd voor wat avontuurlijks in het weekend, Gaat vast lukken in Amsterdam
    Fijne dag
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, dat hoesje... ik ben benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morgen dus de Mollie Makes kopen :-)
    Ook ik ben benieuwd naar je boek !!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)